Vihdoin sain aikaiseksi tehdä itsekkin blogin!

Oli nimittäin hieman hankalaa bloggerin kautta, kun valitti vain jotain väärää otsikkoarvoa..?

Noh, päätin sitten siirtyä tänne vuodatuksen sivuille ja hyvin onnistui blogin luominen!

Olisiko ehdotuksia mistä sitä alkais kirjottelemaan?

Aloitetaan vaikka siitä, että kuka mie oon. Oon 21 vuotias, nuori nainen, edelleen opiskelemassa toista vuotta tarjoilijapuolella ja jää äitiyslomalle luultavammin huhti-toukokuussa <3 Eli koulu keskeytyy hieman yli vuodeksi, mutta sitten päätin että menen opiskelemaan loppuun vaikka mikä olis.

En oo koskaan ennen kirjoitellut blogia, mutta tuli jotenkin inspiraationa kun on lukenut muiden blogeja niin tietysti sitä haluaa sitten itsekkin kokeilla :)

Voisi sanoa että tuo otsikko sopii miulle ku nenä päähän. Mie oon täysin uusi ja erilainen ihminen, mitä olin esimerkiksi kaksi kuukautta sitten. Ennen miun elämässä ei juurikaan ollut muuta, kuin se että jospa koittaisi jo perjantai ja pääsisi taas juhlimaan, olen tällä hetkellä täysin vastakohtana. Tietysti odotan viikonloppua mutta vähän eri meiningeissä kuin ennen.

Ennen tuntui siltä, että hei mie oon jo 21 ja mihi mie oon päässy elämässä? Olin edelleen se sama teini mikä olin ollut 16 vuotiaanakin. Ei ollut mitään vakituista, ei parisuhdetta, eikä suuntaa elämälle.

Olinhan mie elämäni rakkauden tavannut jo maaliskuussa 2010, mutten hänellekkään oo ollu maailman paras tyttöystävä. Eikä meidän suhde toiminut ja se olikin vuoden ajan on-off suhdetta. Muutenhan ollaan oltu siitä 2010 asti, vielä tänäkin päivänä. Tuossa se kuorsaa vieressä.. <3

Elämänmuutos tapahtui samantien, kun sain tietää kantavani sisällä toista elämää. Ei ollut edes vaikeaa luopua juomisesta, tai muusta elämäntyylistä. Se kaikki oli yllättävän helppoa..

Asia alkoikin tuntua todelta vasta ensimmäisessä ultrassa, ja nyt olis menossa 12 viikko eli riskiaikakin alkaa olemaan ohitse! Sitä onkin odotettu! Tuo meidän isukki alkaa myöskin sopeutua tilanteeseen, vaikka aluksi tietysti olikin hieman hankalaa. Hän kun on myös jäänyt sinne teinivuosille henkisesti.. Pikkuhiljaa hyvä tulee!

No nyt niitä ideoita vaan kehiin, ni eiköhän tästä mainio harrastus tule, kunhan keksii mistä aina kirjottaa ;)

-Jessica

ps. kuvia tulee myöhemmin, kunhan saan laiteltua koneelle.. :)